Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

WiiKey update v1.9b

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

kommer det här göra så att man kan köra det där boot-programet så att man kan se på dvd?

Comment

Original inlägg av jaccee Visa Inlägg
      kommer det här göra så att man kan köra det där boot-programet så att man kan se på dvd?
      det ska väl funka ändå? men om jag vore du så skulle jag hålla mig undan från det överhuvudtaget... ryktet på stan säger att det sliter mer på lasern än normalt, hur det skulle gå till vet jag inte men det är väl knappast omöjligt.

Comment

Jag updaterade min PAL Wii 2.2E med Wiikey beta upgraderingen igår kväll och det funkar fint. Har provat Ikaruga och Eternal darkness båda som ska ha streamin audio funkar fint (dessa funkade inte innan), har provat PAL och NTSC GC spel och PAL NTSC Wii spel, allting fungerar.

Comment

men i övrigt gör inte uppdateringen något speccielt va?

Comment

OT: Brownstone: Hur bränner du dina GC spel? 3st åt gången? måste man fortfarande använda wiiUIv140?

Comment

bränna gamecube spel

Original inlägg av kungsvensson Visa Inlägg
              OT: Brownstone: Hur bränner du dina GC spel? 3st åt gången? måste man fortfarande använda wiiUIv140?
              Jag gör en GCOS multidisc av alla GC spel innan jag bränner ut det, de hjälper bland annat mot NTSC som annars vill visa fel bildformat på min tv om jag inte bootar upp i 60hz.

3st åt gången, vad menar du? som en multiboot disc som tex GCOS? Isåfall så är svaret nej, jag bränner nästan alla mina spel på separata discar även om spelet bara är 200mb för att få det sorterat på det viset. Endast spel som har uppföljare eller som jag anser är relaterade på något sätt som tex Metroid Prime och Metroid Prime Echoes har jag på samma disc och NBA/NHL/FIFA har jag på en annan. Spel med 2 cds bränner jag tillsammans på en GCOS disc fast gör alltid en normal utbränning på CD2 utifall spelet kräver att byta disc utan save funktion som till exempel Metal Gear Solid.

wiiUIv140, har jag aldrig använt.

Comment

verkar inte komma någon "real" update!

Comment

nu finns den på wiikeys hemma sida
                  http://www.wiikey.cn/resources.html

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X