Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
tv-spel verkar överlag ha väldigt dåliga läsare..
tänk om en dators läsare skulle gå sönder.. knappt troligt.
Vilken spelare tror du jobbar mest???
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
det är väl inget att reta upp sig för.. det här med "inte ska slitas" är ändå ouppnåeligt så länge man måste lägga spelen på skiva för att kunna lira dom. ni får det att låta som att om man bränner spelen i högre hastighet än 4x så går Wiin sönder i morgon. personligen bränner jag i 8x för då får jag klart minst DRE's. 4x gör det värre och 12x eller 16x cappas till 8x av min brännare automatiskt, det är nån funktion samsung har fixat för "dåliga" skivor. men jag ger mig fan på att det skulle bli samma sak med taiyo yuden.
Comment