Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

September Surprise?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• September Surprise?

Jag har hört en massa snack om att Nintendo ska komma med en stor överaskning i September... Har jag missat den? Det kan väl inte vara att Smash brothers brawl hade online läge.. Det var ju knappast någon överraskning...

Original inlägg av FantomenK Visa Inlägg
    Jag har hört en massa snack om att Nintendo ska komma med en stor överaskning i September... Har jag missat den? Det kan väl inte vara att Smash brothers brawl hade online läge.. Det var ju knappast någon överraskning...
    Lost Levels?

Comment

Original inlägg av DjingisKahn
      Troligen är det ju något man inte vet något om, annars skulle det ju inte vara en överraskning!?
      Tänkte om jag hade missat den..

Comment

Det är Lost levels som är den första överraskningen.
        Kanske kommer mer dom här veckorna. men tror stora dragplåstret är just Lost Levels (SMB 2)...

DOm banorna är inte så dåliga egentligen. Svåra ja. Men det är en härlig nostalgikänsla...

Comment

Original inlägg av Bjerlk Visa Inlägg
          Det är Lost levels som är den första överraskningen.
          Kanske kommer mer dom här veckorna. men tror stora dragplåstret är just Lost Levels (SMB 2)...

DOm banorna är inte så dåliga egentligen. Svåra ja. Men det är en härlig nostalgikänsla...
          PÅ virtual console eller?

Comment

Jepp, kommer bara finnas för nedladdning för 600 poäng september ut...

Comment

Det var den sämsta överraskningen jag hört talas om.. lost levels e väl inget nytt.. kom ju förfan till super mario alstarts på snes

Comment

kanske är fler saker pågång. Som jag förstod skulle det vara något nytt varje vecka nu i sept. men jag kan missta mig...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X