Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

scrambla eller inte...det är frågan ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag har 79st som tar upp 332gb. Dock har jag bara PAL rellar och så har jag bara 1 version av varje spel, vissa spel finns ju i multi5/english only. Rätt säker på att jag har alla spel iallafall.

Comment

Original inlägg av frapp Visa Inlägg
      Sen undrar jag vad du har för belägg när du påstår att + skivor sliter mer på lasern än - skivor? Det har jag aldrig hört talas om

Det ser man ju direkt att ett + är taggigare än ett -, då borde det ju slita mer också...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hehe...'

You made myday...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
          Det ser man ju direkt att ett + är taggigare än ett -, då borde det ju slita mer också...
          Är nog på den nivån antagandet att + skivor sliter mera på lasern har gjorts.

Comment

i couldnt care less...... ge mig en version av zelda som funkar bara...

Comment

Jag har 79st som tar upp 332gb. Dock har jag bara PAL rellar och så har jag bara 1 version av varje spel, vissa spel finns ju i multi5/english only. Rätt säker på att jag har alla spel iallafall.
              har du en brännd Zelda som du VET funkar på Wiikey ...? Om du orkar får du gärna maila mig och skicka över en sån skiva....i´m just SO desperate

torbjornjohansson@hotmail.com

jag har nu fått igång en 3-4 spel men just Zeldat verkar vara nåt som skummar...och det är Zeldat jag lovat sambon

Comment

1. ladda ner scene relle
                2. packa upp
                3. OM det är en .wii fil du ser efter uppackning så unscrambla den till en .iso
                annars om det redan är en .iso så gå vidare till steg 4.
                4. Bränn iso filen med imgburn till bra kvalitetsmedia

Kan inte gå fel? och om din version av zelda som du fått tag på inte funkar så hitta en annan?

lycka till

Comment

1. ladda ner scene relle
                  2. packa upp
                  3. OM det är en .wii fil du ser efter uppackning så unscrambla den till en .iso
                  annars om det redan är en .iso så gå vidare till steg 4.
                  4. Bränn iso filen med imgburn till bra kvalitetsmedia

Kan inte gå fel? och om din version av zelda som du fått tag på inte funkar så hitta en annan?

lycka till
                  tydligen Kan det det...har som sagt brännt m imgburn på 4 olika kvalitetsmedia utan att den vill kicka igång det... så jag skulle vilja ha testat med en Zeldabränning som man VET ska funka på ett Wiikey...

kanske kan ta med min externa in t psxcare o låta dom(er) bränna så som det ska vara... då måste det ju funka....hade det varit NÅT annat spel än just Zelda hade jag inte brytt mig... men nu Måste jag ha det liret o vägrar lägga ut 700 spänn när jag investerat tusen spänn på Wiikey..
                  Last edited by corre; 2007-09-24, 12:29.

Comment

THE.LEGEND.OF.ZELDA.TWILIGHT.PRINCESS.WII.PAL-PI

funkar för mig.

Comment

tror det e den jag har. ska kolla. och du brände m img på verbatim dvd -r , 2 ggr hastighet ?

grejen är ju att mitt Zelda verkar funka till en början, men att Wii'et stannar av när den visar hur man ska koppla ihop nunchucken med remoten...

Comment

jag bränner alltid 6* hastighet och jag använder endast + verbatim skivor som har funkat på alla spel och jag har aldrig fått läsfel på något spel.

Finns ju en möjlighet att det är din brännare som inte är så bra.

Comment

ok, får införskaffa dvd+r skivor dådå.....

hela burken e i stort sett ny o fet så det borde vara en ok brännare...NEC tror jag det r i den.....

annars tar jag med releasen till psx........

Comment

Jag har också en nec brännare.
                            lycka till, berätta gärna hur det gick.

Comment

tankade ner en ny torrent...som var en .wii.... unscramblade o voilá den funkade...toppen... nu kör jag bara verbatim dvd-r printable o allt funkar

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X