Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur sparar jag på My Sims?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur sparar jag på My Sims?

Hur sparar jag på My Sims? Eller rättare sagt min dotter älskar detta spel hon spelar i timtal men hon vet ej hur var man spara i spelet, som om någon vet hjälp mig gärna. Tack

/Olle

Original inlägg av doo Visa Inlägg
    Hur sparar jag på My Sims? Eller rättare sagt min dotter älskar detta spel hon spelar i timtal men hon vet ej hur var man spara i spelet, som om någon vet hjälp mig gärna. Tack

/Olle
    Tänkte precis sätta mig och spela, men är de inte så att det är autosave på det? Brukar de vara nu förtiden.

Comment

Det verkar var autosave men varje gång jag startar spelet så kommer endast new game upp och man börjar från början?????
      Varför?

Comment

Original inlägg av doo Visa Inlägg
        Det verkar var autosave men varje gång jag startar spelet så kommer endast new game upp och man börjar från början?????
        Varför?
        Frågade min tjej som nyss kom hen, hon sa att man får lära sig att savea i början, och hon trodde de var på + knappen man går in och savea

Comment

Det var - knappen men när jag trycker på det så kommer det upp save och quit game och save knappen är nedsläckt och går ej att trycka på! Måste man ha ett minneskort räcker det inte med det interna minnet??

/Olle

Comment

Man måste spela en viss tid innan man kan spara.

/ D

Comment

man lät sig ju det som sagt5..

This is how you save...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X