Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köra gamecubespel?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Köra gamecubespel?

Zelda till nes & snes är ju spel man älskat sedan barnsben men jag har missat Gamecube zelda spelen och efter att påbörjat Zelda: Twilight Princess nu på min wii så känner jag ju direkt att jag måste ha gamecube spelen också. Är det bara bränna dom och köra om jag skaffar en handkontroll & minneskort eller behöver man göra något mer med maskinen för att köra brända GC spel?

Har wiikey installerat.

du kan spela gc spel utan problem.. vissa krånglar utan uppdatering.. fasst wind.waker är gå som smort

Comment

Måste man ha ett Gamecube minneskort för att spara?

Comment

Japp

Comment

Original inlägg av Phredreeke Visa Inlägg
          Japp
          Ok. Tack. Beställde ett 128MB.

Comment

Jag vet att man kan använda GCOS för att köra GC spela via WII:n men hur gör man med spel som Resident Evil där man måste byta skiva i mitten av spelet?.

Comment

Original inlägg av Krewie Visa Inlägg
              Jag vet att man kan använda GCOS för att köra GC spela via WII:n men hur gör man med spel som Resident Evil där man måste byta skiva i mitten av spelet?.
              Det är bara att byta skiva. MGS funkade utan problem för min del i alla fall. Dock så funkade det inte när man la både GC skivorna på en vanlig DVD, det gillade den inte. Men brände man dem separat så gick det strålande.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X