Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kommer inte in i meny

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kommer inte in i meny

Hej , har en wii , men man kommer inte in i setuppen på den.det står bara nåt om you tried to access the address marc:eu/eu med mera med mera
    need help open opera help.med mera medmera , nån sommer känner igen det och är det nån som vet om det går att göra en factory reset

MVH:hmmm

Som jag förstår så har du softbrickat din Wii. Och i nuläget finns inget sätt att få den "fixad"...

Jo, det finns. Det är bara att vänta på en uppdatering av din firmware som kommer på skiva, d.v.s. med ett spel... OM du har 3.0 redan på den så lär det ta et tag innan det kommer en ny... OM inte så kommer en uppdatering garanterat till 3.0 med Metroid: Prime 3.... om bara ett par veckor...

Comment

Funkar

skulle kanske tillägga att den funkar 100 annars med både orginal och brända.

Comment

Softbrickad som sagt... uppdaterade du med något brännt spel nån gång?

Comment

ja , papermario , metroide

ja , papermario , metroide , hmmmm f**n hur kunde det blir fel på skitet spelen skall va ok , min bror kör med dem.......f***n köpte det igår

Comment

Tja. metriod är inte släppt i PAL (D.v.s. I europa) och eftersom du kör det så har du ju uppdaterat din Wii med Amerikanska uppdatering. Därav ditt problem...

Comment

metroide var ombyggd till pal , men det hjälper ju inte med uppdaten.Men det konstiga är väl att den funkar underbart med både wii och cubespel , kanske det löser när fixen till papermario kommer ( http://www.nintendo.se/notice/notice_read.asp?id=470 )

MVH:hmmmm

Comment

Original inlägg av lordcrippa Visa Inlägg
                metroide var ombyggd till pal , men det hjälper ju inte med uppdaten.Men det konstiga är väl att den funkar underbart med både wii och cubespel , kanske det löser när fixen till papermario kommer ( http://www.nintendo.se/notice/notice_read.asp?id=470 )

MVH:hmmmm
                Vad pratar du om? du borde ha läst på bättre helt enkelt..
                Detta var helt enkelt ditt egna fel!

Comment

jovist

Vad jag prata om , kan du inte läsa ....sen har jag väl inte skyllt på dig , fattar väl att det är mitt fel.Har du inget vettigt att skriva så låt bli.
                  MVHet är fixat

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X