Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nintendo + Flickvänn + Frågor

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nintendo + Flickvänn + Frågor

Så då har man äntligen lyckats övertala flickvännen att införskaffa ett nintendo WII, nu till frågan, finns det några bra "Spela spel med flickvännen" spel till Nintendo ?

Förslag önskas, hon gillar verkligen Shrek Party och gamla Mario Party till N64, finns det något liknande till Wii ?

Wii Sports, Zelda, PaperMario, Traumacenter kan hon nog gilla..... Å ett gäng till... Fast nu e jag för trött för att komma på nått...

Det finns ju Mario Party och Tamagoshiparty (eller vad det sista nu hette) till Wiï

Å Mario Charger fotball e kul, även för tjejer

Comment

Excite truck fungerar också väldigt bra.. kul att köra mot varandra

Comment

min flickvän knarkade cooking mama...men hon är väl lite underlig med ^^

Comment

Rayman Raving Rabbits, grymt kul att spela med flickvännen eller ett helt kompis gäng!

Comment

Original inlägg av FantomenK Visa Inlägg
            min flickvän knarkade cooking mama...men hon är väl lite underlig med ^^
            rökte eller snorta hon?

Comment

Original inlägg av jaccee Visa Inlägg
              rökte eller snorta hon?
              Hon säger att det beror precis på vad man har för flickvän.. enkelt spel som inte är så krävande säger hon att hon gillar nu.. och wii har ju en del sånna..

Comment

MySims gick hem hos tjejen här

Comment

mysims funkade inte iochmed att tjejerna gillar det vanliga mysims där man får bygga hus mer ingående..

Comment

Är Rayman Raving Rabbids bara singleplayer, eller kan man vara flera? Har bara testat det snabbt en gång och då verkade det som att det bara gick att köra singleplayer.

Comment

Introducerade Zelda TP för min flickvän, och sedan dess har jag inte fått spela alls...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X