Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wiikey will inte flasha - Stannar vi test flash

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wiikey will inte flasha - Stannar vi test flash

Mitt problem lyder som följande. När jag kommit in i Wiikey flash bilden för 1.9b och får upp "Press A och Reset for test flash" så händer ingenting. Låtit Wii stå på hela natten. Testat och bränna om på flera skivor men får samma resultat. Någon som har en lösning på detta?

Original inlägg av Screwpull Visa Inlägg
    Mitt problem lyder som följande. När jag kommit in i Wiikey flash bilden för 1.9b och får upp "Press A och Reset for test flash" så händer ingenting. Låtit Wii stå på hela natten. Testat och bränna om på flera skivor men får samma resultat. Någon som har en lösning på detta?
    Hahah.. Löste skiten tillslut. Man får inte ha GC minneskort i plus en trådlös wavebird installerad tydligen. När jag ryckte ut dessa så fungerade det på en gång att uppdatera.

Brände skivorna med Toast på Mac OS X, även skivverktyg fungerar för de som inte har Toast

Comment

Det var som tusan, jag hade GC minneskort och wavebird när jag installerade...

Comment

Jag lyckades uppgradera, men nu kan jag inte starta någon config-disk. Tror jag provat allt v1.3, v1.2, filechop, booktype...och får felmeddelandet:

"Error occurred..."

Comment

Jag har också det problemet nauleem...Nån som vet vad de beror på?
          Nintendo 64
          Gamecube
          Wii
          XBOX 360
          Nintendo DS
          Playstation 3

M2N32-SLI Deluxe
          AMD 6400+
          Geforce 9800GTX 512MB
          8GB Ram PC6400
          1x74GB SATA 16MB 10000RPM

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X