Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kusligheter man borde akta sig för?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kusligheter man borde akta sig för?

Jag läste den där tråden om att paper mario som inte var PAL version förstörde massa folks spelkonsoller med någon läskig uppdatering.

Jag ska inte skaffa mig några andra spel än de som är PAL, men det hade dock inte varit så roligt ifall ens wii som kommer imorgon går sönder dagen efter för man råkade klanta sig, så därför undrar jag ifall det finns några andra sånna här kusliga scenarion som man borde akta sig för?

En sak till förresten, ifall man ska bränna img filer av någon anledning, är det några särskilda dvd skivor man behöver då? Verkar vara lite oklart, för vissa säger att det funkar med skivor som inte funkar för andra, och vissa menar att deras brännare inte fungerar att bränna så att wii kan läsa dom.
    Last edited by vidur; 2007-10-22, 20:05.

1) Bränn bara PAL så blir allt bra.
    2) Använd dvd-r. Verbatims har enligt utsage givit bäst resultat för de flesta...

Comment

Vill du köpa billigare skivor köp "Intenso" . Har aldrig haft en felbränning me dem.

Comment

billiga premium skivor fungerar bäst på mitt wii, tdk, maxell går också bra.. dom enda jag haft problem med är verbatim, kan iof varit av någon annan orsak som dom inte fungerade som dom skulle..

Comment

Tack ska ni ha.

Comment

Jag kör vilka skitskivor som helst, så länge som de är -R. Har haft en eller två skivor som misslyckats, men det har jag fått reda på direkt vid verifieringen vid bränningen.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X