Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Fungerar det om man har firmware 2.2E och trycka ok?
Wiit Blir inte brickat då ?
Man lär sig så länge man lever
Wii med wikey
Gamecube med viper cobra 1.1 och BBA
Gamecube med qoob pro och fullsize case
C2D 3,0 ghz 750gb ati1950xt
Bärbar Intel pentium core 2 duo 2ghz 120 gb hd
jag har upplevt mindre buggar såsom hack i musiken, otroligt långa laddningstider innan kartan kommer och att samus är en polygon klump innan saveningnar.. men det är bara enstaka gånger... ;D
jag har också upplevt långa laddningstider då och då samt hack i musiken. Tror dock att folk med orginalspelet upplever det också ibland. Lätt att bli nojjig när man lirar brända spel och tro att det är det som är felet.
Min NTSC version funkar kalas förutom en glitch som uppkommer när man spelar på "linebane" planeten. Ibland så funkar inte scanningen efter att man laddat sin save fil. Men det brukar släppa efter ett par sekunder.
Annars har allt funkat prime än så länge.
Jag satte i PAL versionen i mitt wii med yaosm 1.7.
Tog uppdateringen; och nu detekteras inga skivor alls
Inte ens orginal. Alla menyer ser bra ut, och jag har fått en klocka i huvudmenyn. Under inställningar står det "Ver 3.1E".
Om jag tar ur chippet funkar orginalskivan varje gång.
Vad ska jag göra? Köpa mig ett nytt chip som funkar med 3.1 ?
Det har visst kommit yaosm 1.8, men jag ser inget om rättningar för mina problem.
Tryckte OK!
spelet updaterade på 2 sek sen var det bara att spela.
Var lite nervös men det är ingen fara.
Vad har du för chip? och vilken version? Fick du dubbla channels?
Jag har själv ett wiikey chip, är det så att man måste hålla koll på våde wiikey chipets mjukvara och själva wiiets mjukvara(updatering)? Vilka versioner är det som gäller.
Själv har jag kört online updateringen som gick bra.
Kör med WiiKey i min, ingen aning vilken eventuell version det skulle vara på chippet men på min Wii-konsol är det i alla fall 2.1E och jag körde uppdateringen när jag stoppade i PAL versionen av spelet.
Inga dubbla kanaler, inget knas, var dock tvungen att starta om min Wii 2 ggr innan spelet startade ordentligt, annat än det var det inte
Jag kör med wiikey,vet inte vilken version men chippet är bara ca:1 mån gammal.
Jag fick inga dubbla channels.
Körde några timmar igår,Djävligt coolt spel,
Comment