Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Cyclo-wiz

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Cyclo-wiz

Har ett Cyclo-wiz chip som ja köpte för typ ett år sen av psxcare har funkat bra men har typ version 2.00 och när ja försökte uppdatera står det att man ska dra i nån upgradeswitch fattar inte hur man ska göra...

E det nån som vet????

När man monterar dit ett cyclo-wiz chip så kan man optionelt installera en uppgraderings-switch också. Din switch är troligtvis någonstans inuti din wii, vet ju ej säkert, men det är iaf där jag lagt min.
    Och om du läser installations guiden för cyclo-wiz kan du läsa om switchen hur fungerar.

Comment

läste om SMG och att man var tvungen att pilla på switchen för att ställa den i programmeringsläge för att kunna köra in den senaste betafirmwaren.

Om jag nu då har ett Wiikey istället. Det är alltså uppgraderbart utan att fiffla med switchar?
      PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
      PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
      PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

360 JTAG With 500 GB USB External Drive
      360 JTAG Backup Console
      360 JTAGable Console

Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

Comment

Original inlägg av pemani Visa Inlägg
        läste om SMG och att man var tvungen att pilla på switchen för att ställa den i programmeringsläge för att kunna köra in den senaste betafirmwaren.

Om jag nu då har ett Wiikey istället. Det är alltså uppgraderbart utan att fiffla med switchar?
        Ja.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X