Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

den nya wiikey updaten e här!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• den nya wiikey updaten e här!

nu e den äntligen här, men bara beta

07.11.01] Wiikey update 1.9g (as in galaxy!) beta released!
    We are pleased to announce that BETA HOTFIX v1.9g of the Wiikey firmware is now available to download. Please note that this is a BETA HOTFIX released as an immediate response to feedback from users regarding SMG. It comes with absolutely no warranty or guarantees. Use it at your own risk! Feedback is welcome, but please send your message one time only. We can't reply to every message we get, but we do read all of them.

The Wiikey Team would like to thank all of those who sent in their messages of support over the last few days. Knowing that there are so many kind people out there has really made the whole thing worthwhile. Thanks! :-)
    Karate e de bästa som finns

R.I.P Bruce Lee

Så funkar den som den ska? Någon som testat?

Comment

Original inlägg av hadirajan Visa Inlägg
      Så funkar den som den ska? Någon som testat?
      vågar inte precis men en på gbatemp skulle testa

R.I.P Bruce Lee

Comment

Är de bara att bränna ut den som den är eller ska man köra filechop som på 1.9b?
        Nintendo 64
        Gamecube
        Wii
        XBOX 360
        Nintendo DS
        Playstation 3

M2N32-SLI Deluxe
        AMD 6400+
        Geforce 9800GTX 512MB
        8GB Ram PC6400
        1x74GB SATA 16MB 10000RPM

Comment

du updaterar som de gamla updateringarna, bränner och kör igång

R.I.P Bruce Lee

Comment

Har uppdaterat wiikey och det funkar utmärkt
            Nintendo 64
            Gamecube
            Wii
            XBOX 360
            Nintendo DS
            Playstation 3

M2N32-SLI Deluxe
            AMD 6400+
            Geforce 9800GTX 512MB
            8GB Ram PC6400
            1x74GB SATA 16MB 10000RPM

Comment

Vilken version av SMG kör du med?

Så sitter man på jobb när dessa goda nyheterna når en. Tror jag ska flexa en timme idag :P

Comment

bara en fråga...måste ja ha 1.9b innan ja fixar till 1.9g.....ja har aldrig uppdaterat mitt wiikey (det behövs ju inte)

R.I.P Bruce Lee

Comment

Vad jag förstått från ett annat forum så måste man ha 1.9b inlagt innan man uppdaterar till 1.9g.

Comment

Original inlägg av Phredreeke Visa Inlägg
                    Vad jag förstått från ett annat forum så måste man ha 1.9b inlagt innan man uppdaterar till 1.9g.
                    kk bra att veta

R.I.P Bruce Lee

Comment

Vad jag har förstått så heböver man inte 1.9b. Har dock ej provat själv.

Comment

1.9g fungerar bra men får inte SMG att lira smärtfritt på mitt Wii.

Dock får jag inte det vanliga felet om att jag har chip i maskinen utan ett vanligt läsfel som inte går att komma runt med omstart, rensning av skivan eller reset.

Comment

Original inlägg av loffen Visa Inlägg
                          Vad jag har förstått så heböver man inte 1.9b. Har dock ej provat själv.
                          Jag hade inte 1.9b och har uppdaterat plus kört config disc 1.3 och fixat regionfree. Jag kan starta MarioGalaxy från Torrentleech men jag har problem med själva spelet. Jag kan inte styra Mario och dessutom tappade min Wiimote kontakten med Wii:n (Tryckte på home men kunde inte göra nåt. Synkade om Wiimoten och då såg jag att batteriindikatorn var på 0 i HOME menyn så konsolen verkade inte ha hängt sig men det gick inte att återupprätta kontakten.).

edit:

Startade om spelet och nu funkar styrningen. Påminner om problemen med Metroid prime NTSC.

Comment

Vad jag fattar så är det ofarligt med 1.9g iaf. Har 1.9b nu, men har varit lite för feg för att lägga in 1.9g. Har ju SMG hemma och toksugen på och spela.
                            Provar väl imorgon kan jag tänka mig...

Comment

Måste bara dubbelkolla lite innan jag sätter igång.
                              Som jag förstår det så är det bara att göra på samma sätt som MP3 NTSC versionen?
                              Man bränner 2 skivor. En rak kopia och en som man kör brickblocker på.
                              Man kör första skivan och uppdaterar till 15% och rycker sladden, sedan är det bara att starta upp igen och köra med den brck blockade versionen?
                              Last edited by hadirajan; 2007-11-02, 11:53.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X