Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Få igång ditt Super mario galaxy Manual klockrent (Wiikey)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

SMG Pal finns ute. Hur går det för er med semi brickade konsoller. Funkar det för er med pal uppdateringen?
    Och sen förstår jag inte riktigt det här emd att folk inte kan vänta en månnad extra för att spela ett spel utan måste riskera att sabba konsollen. Orka.
    Finns massor med pal spel att spela medans man väntar..

Comment

Körde SMG Pal update nu fick tillbaka mina settings,,Dock så fick jag dubbla väder och news kanaler ??? What!!?? he he jaja Skönt med settings igen.

Comment

Original inlägg av zezam Visa Inlägg
        Körde SMG Pal update nu fick tillbaka mina settings,,Dock så fick jag dubbla väder och news kanaler ??? What!!?? he he jaja Skönt med settings igen.
        Verkligen grattis!!!
        Dubbla kanaler, hmmm. Känns som man kan leva med det, lr?

Comment

Iofs bara att flytta dem till andra eller tredje kanalsidan så slipper man se dem men visst är det onödigt..

Comment

Hej har gjort alla uppdateringar 1.9g riktigt som det står att man ska göra får bara till svar när jag stoppar in smg skivan error 001 unauthorized device has been detected . är ny på det här så jag hoppas att ni har översende på min fråga har läst alla trådar jag kan komma över gjort allt som det står funkar ändå inte

Comment

Original inlägg av lumnas Visa Inlägg
              Hej har gjort alla uppdateringar 1.9g riktigt som det står att man ska göra får bara till svar när jag stoppar in smg skivan error 001 unauthorized device has been detected . är ny på det här så jag hoppas att ni har översende på min fråga har läst alla trådar jag kan komma över gjort allt som det står funkar ändå inte
              Jag får samma fel

Comment

1. (Högst troligt) Du har inte uppdaterat ditt chipp utan bara testflashat det, gör om hela proceduren och starta inte om konsollen efter första procent-nedräkningen, det krävs TVÅ.

2. (Inte alls sannolikt) Det är fel på ditt chipp. Det kan antagligen inte ens vara möjligt eftersom det Wii:et inte skulle hitta det om det inte fanns, men skulle det finnas skulle du kunna åtgärda det men lösningen ovan. Moment 22.

Comment

nej jag har inte bara test flashat det jag har kört 2 gånger

Comment

nej jag har inte bara test flashat det jag har kört 2 gånger
                    Har du hört homer (från simpson) rösten säga nåt efter du flashat? Annars har du inte gjort rätt.

Comment

ja jag har hört homer

Comment

en liten fråga får inte i gång mitt super mario g har gjort allt som står men vad jag förstår är jag inte den ende nu till min fråga kommer wii et känna av ett orginal spel om man har chippat kommer den inte även säga ifrån orginal spelet

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X