Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Blinkande Wii dosa?! -

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Blinkande Wii dosa?! -

Satt o lirade dyng spelen som följer med konsollen idag, köpte enheten igår som oxå vart chippad igår med Wiikey.

Skulle köra ett brew närmare bestämt SuperMarioGalaxy, och den tog inte skivan så ja tankade ner senaste beta firmawaren på wiikey.cn, men det funkade inte iaf

så ja fortsatte lira dyngspelen igen o efter ca 30min så lägger dosan av?!...blinkar blått längst ner när man trycker på ngn knapp men inget händer.

Den måste väl bara ha tappat syncen med wiin, testa köra en ny sync genom att trycka på wiins och dosans sync knapp.
    Annars kan du ju testa byta batterier, vad jag vet så blir wiimoten helt kocko när batterierna dör

Comment

Original inlägg av Nemm0 Visa Inlägg
      Den måste väl bara ha tappat syncen med wiin, testa köra en ny sync genom att trycka på wiins och dosans sync knapp.
      Annars kan du ju testa byta batterier, vad jag vet så blir wiimoten helt kocko när batterierna dör
      Jag testade igen o nu funkade d!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X