Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

update

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• update

någon som kan tipsa på ett PAL spel med nya fwuppdatering på Behöver den då jag semi brickat min wii

MVH/ Förvirrad

Metroid Prime 3 pal borde väl innehålla en ny update, jag vet inte ens om den innehåller en update men spelet är iaf väldigt nytt

Comment

Original inlägg av Nemm0 Visa Inlägg
      Metroid Prime 3 pal borde väl innehålla en ny update, jag vet inte ens om den innehåller en update men spelet är iaf väldigt nytt
      Nix det har ingen firmwareupdate.. nästa spel är SMG PAL men det beror ju på vilken firmware du har fått in i din maskin nu.

Comment

spelet jag lyckades trycka in i min wii är ca 6-8 månader gammalt så en firmwareupdate efter det borde ju funka

Comment

Senaste uppdateringen jag gjort var SMG Hoppas Palversionen av det spelet Uppdaterar så man får bort semibrickningen

Comment

Känner med er, mitt Wii har slutat ejecta.

Lycka till!!!

Comment

Kan man byta driver på ett wii som är brickat och sätta in en från en ny konsoll eller är dom "låsta" till specifik konsoll?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X