Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Super_Mario_Galaxy_PAL_Wii-WiiZARD

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nu har jag köpt Verbatim 1-16x DVD- skivor. Testade direkt att bränna ut SMG med 2x hastighet i Imgburn och när jag startade det så funkade det faktiskt! Till en början iaf...Kunde spela klart första banan i första galaxen men när jag ska börja på den andra banan hänger sig spelet och jag får upp ett felmeddelande
    Varför??
    Kan det bli någon skillnad om jag bränner ut det i en annan hastighet?

Comment

• Original inlägg av Bogust Visa Inlägg
      Har du lyckats lösa problemet ännu? För mig händer precis samma sak som för dig.
      Nej, jag har inte lagt tid på det tyvärr. Min plan är dock att likt dig skaffa bättre skivor och testa.

Relevant fråga är då vilket märke som är bäst. Verbatim nämns alltid, men finns det fler märken som duger?

Comment

• Jag kör uteslutande med TDK DVD-R från visäljercd.
        Har bränt över 40 spel utan problem. Bränner i Nero i ca 6x.

Comment

• Kör enbart Traxdata DVD-R Printable från Classe Ohlson. Funkat till 100 % och ca 25 spel hittills. Bränner med 3-6x hastighet och använder Imageburn.

Comment

• Fattar inte att folk har sånna problem med detta lir uppdatera bara chippet och brände SMG på en sketen platinum skiva med clonecd, funka direkt..
            PS3 US version, XBOX 360 /Hitachi drive, och alla nintendo konsoller

Comment

• har ett wii med wiikey-chip och körde in en skiva med supermario galaxy NTSC version.. den laddade hem uppdatering till mitt wii och började sen tjata om "unauthorised device has been found on your system" när jag startar smg, dock inte vid andra brända spel... gjorde sen update 1.9b samt 1.9g och den sa att flashningen gått ok på båda uppdateringarna men den hittar fortfarande unathorised device... prövade även efter detta att köra 1.3setupdisc men den startar överhuvudtaget inte, den säger bara att man ska ta ut skivan och reboota... vad ska man ta sig till??
              ps. wiiet är av PAL version

Comment

• Ber om ursäkt för inlägget... hade visst inte resetat tillräckligt många gånger under uppdateringsprocessen av 1.9g...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X