Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ska man köpa Guitar hero till wii fast de e mono???
Är det på så vis tillåme. Ja då blir valet ännu lättare - Wii for mee!
Vet ej om PC-versionen kommer kunnas köpas UTAN gitarr.
OM så är fallet har jag för mig att man kan köpa en XBOX360 gitarr och ha trådlöst till PC, men det känns lite långsökt.
Jag får nog ta och svälja det faktum att jag inte kommer kunna ladda ner nya låtar.
Förstår inte bara varför när det finns en USB på Wii:et, Nintendo, se till att fixa stöd för extern HDD. Man skulle ju också kunna spara låtarna på SD-kortet...
jag tycker att man borde kunna laddar ner låtar från datorn och lägga in dem på ett sd kort och sen köra in den i wii och köra de nya låtarna.....för de kommer ner laddnings låtar till pc-versionen, de borde man kunna använda på wii
Om de bara kunde tänka så långt när de gör spel till Wii eller gjorde Wii konsollen?... men jag har märkt att flash läsaren till Wii:t är så pass slö att det skulle i praktiken ta evigheter att ladda över till SD kortet... sen att den läser snabbare än den kan skriva är ju en annan fråga... för man över en fil som bara är några KB så kan de ta flera minuter innan Wii't är klar med det. På PC:n med samma fil några sekunder. Då syftar jag på när man gör Backup på sina VC spel som exempel.
Konsoller:
Wii (Wiikey)
Nintendo DS (M3 DS Simply, Real och Lite)
GameCube
PS3
PS2
PS (Multi-X Killer)
Dreamcast (Chip Unknown)
Game Boy Advance
Datorer:
PC (Core 2 Duo E6600, DDR2 2GB PC6400, GF8800GTX.)
Amiga 500, 600, 1000 och 1200
Commodore 64
Comment