Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ska man köpa Guitar hero till wii fast de e mono???

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det känns så med tanke på att PC-gitarren INTE är trådlös.
    Palla ha tråd.

Comment

Är det på så vis tillåme. Ja då blir valet ännu lättare - Wii for mee!
      Wii+WiiKey (1.9g, firmware 3.1E)
      Verbatim DVD-r 16x
      Bränner alltid på 4x hastighet

Comment

Original inlägg av zane Visa Inlägg
        Är det på så vis tillåme. Ja då blir valet ännu lättare - Wii for mee!
        Vet ej om PC-versionen kommer kunnas köpas UTAN gitarr.
        OM så är fallet har jag för mig att man kan köpa en XBOX360 gitarr och ha trådlöst till PC, men det känns lite långsökt.

Jag får nog ta och svälja det faktum att jag inte kommer kunna ladda ner nya låtar.
        Förstår inte bara varför när det finns en USB på Wii:et, Nintendo, se till att fixa stöd för extern HDD. Man skulle ju också kunna spara låtarna på SD-kortet...

Comment

jag tycker att man borde kunna laddar ner låtar från datorn och lägga in dem på ett sd kort och sen köra in den i wii och köra de nya låtarna.....för de kommer ner laddnings låtar till pc-versionen, de borde man kunna använda på wii
          Karate e de bästa som finns

R.I.P Bruce Lee

Comment

Om de bara kunde tänka så långt när de gör spel till Wii eller gjorde Wii konsollen?... men jag har märkt att flash läsaren till Wii:t är så pass slö att det skulle i praktiken ta evigheter att ladda över till SD kortet... sen att den läser snabbare än den kan skriva är ju en annan fråga... för man över en fil som bara är några KB så kan de ta flera minuter innan Wii't är klar med det. På PC:n med samma fil några sekunder. Då syftar jag på när man gör Backup på sina VC spel som exempel.
            Konsoller:
            Wii (Wiikey)
            Nintendo DS (M3 DS Simply, Real och Lite)
            GameCube
            PS3
            PS2
            PS (Multi-X Killer)
            Dreamcast (Chip Unknown)
            Game Boy Advance

Datorer:
            PC (Core 2 Duo E6600, DDR2 2GB PC6400, GF8800GTX.)
            Amiga 500, 600, 1000 och 1200
            Commodore 64

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X