Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Homers röst efter uppdaterad wiikey 1.9g???

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Homers röst efter uppdaterad wiikey 1.9g???

Läste någonstans att ni som uppdaterat eran wiikey hört homers röst efter avslutad process. Själv hörde jag ingenting. Men hela uppdateringen gick klanderfritt. Körde testet först, sen reset knappen på wii:t. Då blev det en permanent flash av wiikey:t.

Brände ut den 40mb stora PAL filen med imgburn på en mitsubitshi dvd-r skiva. O det verkar ha funkat klockrent med uppdateringen. Förutom att ja inte hörde homers röst när allt var klart. GAH!!! Tänkt om det skiter sig nu bara för det.

Ska prova SMG alldeles strax o se om det funkar!

Wish me good luck!

/m.v.h eraserx

Gl Hf
    Wii+WiiKey (1.9g, firmware 3.1E)
    Verbatim DVD-r 16x
    Bränner alltid på 4x hastighet

Comment

Funka klockrent! Verka rätt kul SMG. Hoppas det kommer fler liknande spel till wii. Tycker det är lite väl lite sånt ute på scenen.

Comment

Jo jag hörde Homers röst. Vissa verkar höra det, andra inte av någon anledning.

Comment

Jo jag hörde Homers röst. Vissa verkar höra det, andra inte av någon anledning.
          Alla som uppdaterar hör Homers röst, Dom som INTE hör homers röst uppdaterar inte, dom låter bara skivan kontrollera om det går att göra en update eller inte, efter updatechecken så stänger då dessa människor av konsolen istället för att uppdatera. Så enkelt är det.
          sigpic

Comment

Original inlägg av Grima Visa Inlägg
            Alla som uppdaterar hör Homers röst, Dom som INTE hör homers röst uppdaterar inte, dom låter bara skivan kontrollera om det går att göra en update eller inte, efter updatechecken så stänger då dessa människor av konsolen istället för att uppdatera. Så enkelt är det.
            Inte sant. Jag har hört homers röst flera gånger då jag testat att uppdatera till 1.9g flera gånger. SMG funkar endå inte. Så där har du fel.

Comment

Kan ju vara så att ja hade låg volym på tv:n. Vem vet, men ja reagerade inte på något ljud överhuvudtaget efter firmware updaten var klar.

Körde sen även updateringen som SMG frågar efter. Vart orolig hur ja skulle göra där. Men läste här på forumet att så är fallet. Funkar klockrent o frugan älskar spelet!

P.s ja körde 2ggr först testen sen den permanenta d.s!!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X