Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

SKicka in Wii för montering.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• SKicka in Wii för montering.

Om man skickar in Wiin för chip+montering och kommer man få med det senaste firmware för respektive chip?
    Typ, för Wiikey är v.1,9g som är det senaste och Wiininja Deluxe v.4.

Valet står emellan ovannämda Wiikey eller Wiininja Deluxe och vet faktiskt inte vilken ska välja.

Rekommendera gärna vilket chip man skall välja och gärna orsak varför just det, så man slipper dilemman.

tack!

Du kan få valfri firmware installerad, bara å skriva vad du vill ha om du vill vara säker på att få en viss version.

Både wiikey och wiinja deluxe är bra chip.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
      Du kan få valfri firmware installerad, bara å skriva vad du vill ha om du vill vara säker på att få en viss version.

Både wiikey och wiinja deluxe är bra chip.
      Tack för svaren.
      Får bli Wiininja Deluxe, då det är "lätthanterad" än Wiikey.

Comment

varför är det mer lätthanterat för? :P

Comment

Har nu beställt chip + montering, samt har fått email bekräftelse och stod fraktkostnaden är på 388:- för 2 st Wii.
          Fast det jag undrar är, ska man skicka in paketet nu som företagspaket och står själv för fraktkostnaden. Sen betala ytterligare 388:- för frakten när psxcare skickar dom tillbaks?
          Eller får man en fraktsedel för skicka in? då på email bekräftelsen så fanns kollinr för spåra "paketet", har ju inte skickat in det ännu?

Comment

Du skickar in den med företagspaket, mailet du fick avsåg returfrakten, vi skickar mot postförskott.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X