Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur kunna spela nya spel med CycloWiz?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur kunna spela nya spel med CycloWiz?

Hej

Lämnade in min Wii första veckan CycloWiz kom ut för chipning. Spelade någon månad kanske sen lade jag Wii´t på hyllan.

Har tänkt att börja spela nu.
    Hur ska jag gå till väga för att inte "Bricka" eller ta sönder det på annat viss. Blir livrädd när jag läser här på forumet om alla fel som kan uppstå.

Spelen jag vill spela är Mario Galaxy samt Tiger Woods.

Hoppas ni kan ge lite råd. Annars kanske det är bäst att chipa om det med ett nyare chip.

/MVH Niclas S

Har du PAL-wii, spela bara PAL spel.
    Har du NTSC-wii, spela bara NTSC spel.

ELLER ANVÄND BRICKBLOCKER

Comment

För övrigt... Uppgradera till senaste versionen av Cyclowiz annars får du inte igång Super Mario Galaxy. Du hittar uppgraderingen på www.teamcyclops.com. Jag skulle ha postat länken direkt till dit den ligger men de verkar ha lite problem med sin site för tillfället så du får leta dig fram när den kommer igång igen.

Det finns ingen anledning att byta chip då Cyclowiz går att uppgradera och för övrigt är ett bra chip.
      Yet Another OpenSource Modchip version 3.0 final - http://wiinewz.com/forums/yaosm/

Comment

om man nu inte pajar chippet under uppgraderingen som jag gjorde. läs väldigt noga vad det står på skärmen. när du kör uppgraderingen.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X