Såg att en av psxcares konkurrenter har börjat sälja lösa dvd-läsare (hela enheten), dock till ett oförsvarligt högt pris. Vet någon var det kan finnas att få tag på till rimliga priser? Kom över ett wii där ett barn petat sönder "släden" med en skruvmejsel för skit och ingenting. Tänkte att någon gång måste det börja komma lite reservdelar...
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
DVD läsare reservdel?
Collapse
X
-
Ja, fixar man en kunds brickade wii så får man en dvdläsare över som man lätt kan sälja för runt tusenlappen som det ser ut nu :-)
Kollar jag en av mina distributörer så ligger inköpspriset på¨dvdläsare på mellan 650-1100:-, då är inte frakt och moms inkluderat.
Behöver man bara den optiska pickupen så kan vi ta hem och sälja dom för c:a 500:-Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Vadå, har du pajjat en D2C installation?"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
- Citat
- Flag
Comment
-
jag vet att man inte ska lämna topic men finns de gamecube laser å få nånstans helst ny, min läser värken orginal eller kopia längreMina consoler:
PS3 Slim 120GB
Wii (Argon 1.8) softmod cios38 rev 17
Xbox 360 Elit Svart
Xbox 360 vit 120GB hdd (Ixtreme LT, snart iaf)
Nintendo DS Lite (R4, M3DS Real) svart
PS2 (Dsm4 Lite) Gamla modellen
Xbox (chippad) svart
Gamecub (Qoob pro) lila (såld, efter reparation)
Nintendo 64
super Nintendo x2
Nintendo 8-bitar
Dator:
Core2 duo E6850
2xDDR2 2GB PC6400
MK Gigabyte GA-p35-ds4
GF8800GT 512mb
ipower extreme ed 600w
500gb hitachi SATA 2 + samsung 750gb, 1tb sergate
- Citat
- Flag
Comment
-
Ja, vi har både optiska pickuper och kompletta enheter liggande på en hylla, maila psxare@netcare.se så tar jag reda på priset ifall dom inte kommit upp på hemsidan bland gamecube reservdelar än...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
jag skrev ett mail men de kom tillbaka "Fjärr-MTA mail.psxcare.com: SMTP-diagnostik: 550 5.1.1 Mailbox <psxare@netcare.se> does not exist"
jag kolla på adresssen psxcare ska de vara o inte psxare gissar jag o gör ett nytt försök
så är de fel på adressen eller
blev väldigt glad när jag fick hopp om att få min cube att funka igen
Mina consoler:
PS3 Slim 120GB
Wii (Argon 1.8) softmod cios38 rev 17
Xbox 360 Elit Svart
Xbox 360 vit 120GB hdd (Ixtreme LT, snart iaf)
Nintendo DS Lite (R4, M3DS Real) svart
PS2 (Dsm4 Lite) Gamla modellen
Xbox (chippad) svart
Gamecub (Qoob pro) lila (såld, efter reparation)
Nintendo 64
super Nintendo x2
Nintendo 8-bitar
Dator:
Core2 duo E6850
2xDDR2 2GB PC6400
MK Gigabyte GA-p35-ds4
GF8800GT 512mb
ipower extreme ed 600w
500gb hitachi SATA 2 + samsung 750gb, 1tb sergate
- Citat
- Flag
Comment
-
19200 rättstavade inlägg i forumet så råkar jag tappa en bokstav i mailadressen :-)
psxcare@netcare.seLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment