Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wii shop efter chippning?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wii shop efter chippning?

Hejsan

Först och främst vill jag be om ursäkt ifall denna fråga har besvarats ett antal gånger tidigare, men jag har verkligen försökt hitta svaret utan framgång så jag gör en ny tråd.

Jag har WiiKey sedan något år och allting fungerar super. Jag har uppdaterat till 1.9g och spelar Mario Galaxy bl.a.

När jag nu skulle ladda ner lite virtual consol spel för fösta gången sedan chippningen fick jag upp texten "Unauthorized device detected. If you continue your system may be unusable" eller något likn. Minns inte exakt var det stod, men andemeningen var som texten säger.

Jag testade inte att gå vidare utan blev lite skraj. Vad har ni för erfarenheter? Ska jag gå förbi varningen?

/Z

Ja.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Det var raka svar :-)

Ok, tack. Då ska jag prova.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X