Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bricka wii med Supermario galaxy?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bricka wii med Supermario galaxy?

Hej!

Får snart hem mitt beställda wii, men fick höra att man skulle vara försiktig med supermario galaxy?

Jag har tankat pal-versionen och kört brick-blocker för att försäkra mig om att det var en pal.

Något annat jag borde tänka på?

Hur viktigt är det att uppdatera konsollen innan, men internet update? För jag har inget trådlöst, bara kabel och har jag tur har grannen okrypeterat. Men det kanske går att plugga in med nätverkskabeln?

Hoppas någon kan göra mig klokare

har du en PAL konsoll ska du inte brickblocka ett PAL spel...
    SMG behöver uppdateringen för att ens starta...

Comment

Han har nog bara kört brickblocker för att "se vad den säger", inte för att patcha bort updaten.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Näe, jag tror jag patchade också. Men det har fungerat fint!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X