Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Avbröt en uppdatering

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Avbröt en uppdatering

Råkade avbryta en uppdatering på ett wii och nu funkar den inte riktigt som den ska. Finns det något sätt att återställa konsollen eller något annant sätt?

Du borde kunna formatera om Wii minnet, ska finnas en setting för det, fast du bör nog ta back-ups på dina spar filer.

Comment

Original inlägg av RejjeN Visa Inlägg
      Du borde kunna formatera om Wii minnet, ska finnas en setting för det, fast du bör nog ta back-ups på dina spar filer.
      Formaterar man om Wii minnet tar den bara bort sparfiler, den rör inte firmwaren (vilket är vart problemet sitter).

Kan du starta spel? Då kanske det fixar sej nästa gång Nintendo släpper spel med firmware update på skivan.

Comment

Jasså :/ trode den gick tillbacka till 1.0 firmware när man gjorde det, tycker namnet på inställningen antyder det, men i så fall kan jag inte hjälpa till ^^;;

Comment

Jag lyckades semibricka min wii en gång i tiden med Metroid prime 3.
          Gick inte att komma in i Wii settings eller surfa osv
          Allt fixade sig med en nyare PAL firmware och jag tror de bör fixa sig för dig med.
          Bara vänta och hålla utkik

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X