Jag fick ingen och jag kan spela online 12 spelare utan lagg.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Mario_Kart_PAL_WII-MOMENT
Collapse
X
-
Har andra modellen av Cyclo-Wiz och ingen updatering av chippet. jag körde den brända mario kart skivan och den gjorde en update men när jag kör speletså för jag felmedelande, dock visar den lilla skärmen mario kart. men alal mina andra brända spel funkar, nån som vet varför?
- Citat
- Flag
Comment
-
Som vanligt är det jag som har noll koll här. Kan någon förklara för mig varför alla är så försiktiga pga en PAL-update? ._.
För övrigt hade jag inget problem med den här releasen. Blev inte ens tvungen att uppdatera. Kör wiikey 1.9g och E3.2
- Citat
- Flag
Comment
-
Rykten som cirkulerar om att nintendo släpper releaser som förstör chipOriginal inlägg av Icehowl Visa InläggSom vanligt är det jag som har noll koll här. Kan någon förklara för mig varför alla är så försiktiga pga en PAL-update? ._.
Säkert inte någon sanning i det hela men man kan väl ändå vara lite försiktig
- Citat
- Flag
Comment
-
Någon annan som provat spela online idag?
Tar flera minuter att hitta spelare, sen får jag random disconnects.
Någon annan som har samma sak eller är det fel på mit nät?
Kanske orkar inte nintendo serverarna med idag då det är release..
- Citat
- Flag
Comment
-
Du väljer "manuellt" och driftar på "B" knappen..Original inlägg av Grossen Visa InläggHur driftar man i mario kart??? Har inte hittat nån knapp för det
- Citat
- Flag
Comment
-
Nintendo blockerar Trucha exploiten(homebrew) med IOS37 som är släppt men inte aktiverad än.Original inlägg av Icehowl Visa InläggSom vanligt är det jag som har noll koll här. Kan någon förklara för mig varför alla är så försiktiga pga en PAL-update? ._.
För övrigt hade jag inget problem med den här releasen. Blev inte ens tvungen att uppdatera. Kör wiikey 1.9g och E3.2
- Citat
- Flag
Comment
-
Det var många som fick problem med all köra backups och även vissa orginalspel efter att de körde uppdateringen som behövdes för Super Mario Galaxy.Original inlägg av Icehowl Visa InläggSom vanligt är det jag som har noll koll här. Kan någon förklara för mig varför alla är så försiktiga pga en PAL-update? ._.
Ett par dagar efter uppdateringen fungerade allt fint, men senare så började det krångla för massor av folk när de skulle köra backups som funkat perfekt tidigare.
(Se http://wiikey19g.wordpress.com/ för mera info.)
Så kanske kommer även denna uppdatering att "smyga in" om ett par dagar och förstöra för de som chippat sitt Wii. Vi får se.
- Citat
- Flag
Comment
-
Kan ej starta spelet.
Felmeddelande som kommer upp (efter att tryckt på disc channel):
"Error #001 - unauthorized device has been detected"
Efter bränning när jag satte i skivan första gången körde uppdateringen som fanns på skivan. Trodde jag var safe eftersom de var PAL.
wiikey 1.9g & 3.1E
- Citat
- Flag
Comment
-
Även jag har fått mitt att fungera. I början så ville den inte läsa discen, men om jag inte hoppar in i disc channel utan låter wii:t stå ute där man ser alla kanaler så dyker mario kart upp i disc channel å då är det bara att köra. Även att lira online funkar. =)
Bästa spelet till Wii än så länge!
Edit: Jag kör nyaste uppdateringen till Wiikey 1.9s och har uppdaterat Wii't. Körde även uppdateringen som fanns på discen.
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag hade lite probs med mitt argon-chip och denna release, fick error 001-nåt sånt...
då ppf-patchade jag den såhär:
The new ppf patch is here
Download: PPF-o-Matic http://www.sospc-en-ligne.com/downloads/pdx-pom3.zip
The ppf patch: Mkwii2.ppf http://uppit.com/TZZ6W2
Launch PPF-o-matic, ISO file: the original Mario Kart Wii iso (=unpatched)
Patch: Mkwii2.ppf
Click Apply, and burn the iso =)
ladda ner dessa 2 program...
1. packa upp spelet
2. öppna PPF-o-Matic filen
3. gå i det programmet till din iso fil
4. gå till Mkwii2.ppf
5: tryck sedam på apply (tar ett par sekunder sen är det klart)
bränn nu spelet som vanligt....
och sen funkade spelet klockrent efter dettaLast edited by bmansweden; 2008-04-29, 12:59.--------------------------
Nintendo:
"Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
-----------------
雙瞳 B-man i 1 och 0
http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1
- Citat
- Flag
Comment

Comment