Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilket är det bästa chippet till min Wii konsol!?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vilket är det bästa chippet till min Wii konsol!?

Hejsan!

Vet inte om detta är rätt ställe att lägga denna på MEN.. Har köpt ett wii som ska funka med antingen chippen Argon, D2pro och Wasabi.

Frågan är då.. Vilket ska man välja? Någon som vet skillnaderna och kan berätta för mig varför man ska välja ett visst chipp? För mig är det rena djungeln och kan inte bestämma mig då jag vet så lite om dem.

Tack på förhand!

Argon fungerar bra, bra support bakom det chippet, och det kan utan problem emulera t.ex. Wasabi genom att programmeringsteamet bakon Argon släpper en sådan firmware.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X