Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Laga trasig Wii remote

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Laga trasig Wii remote

Hej alla!

Någon som vet om man kan köpa reservdelar till Wii remoten?

Jag har lyckats tappa min wii remote i golvet så att den svarta plastdetaljen på toppen av wii remoten sprack och därmed funkar inte min överföring av signalerna något vidare....Någon som vet om man kan köpa en ny sådan mörk plastbricka som har gått sönder för min del?

Tacksam för hjälp!

Borde gå att ta bort den helt, för den är väl bara ett mörkt skydd för IR mottagaren som sitter där. Så om wiimoten inte fungerar är det troligen mer trasigt i den än plasten på utsidan.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

tog bort den svarta plastbiten nu som var spräckt och handkontrollen fungerar klockrent, tack för hjälpen Hansi !

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X