Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

det är möjligt att nergradera wii konsoll updaten

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag lyckas verkligen inte få in TH har försökr flera ggr, men den bara stannar på samma ställe varje gång, den rabblar lite & sen står det "exception 0300 occurred!" sen lite mer rabblande, närmare bestämt 12 textrader, sen står den still, snälla nån hjälp mej!!!!! har provat att trycka på både a på remoten & på GC kontroll, vågade till slut stänga av wii:t efter 1,5 timmar, & inget verkar pajat.
    Kör en gång till & låter skiten va igång till imorgon bitti så får vi se vad som händer.....

har nu stått på samma ställe i 7 timmar & inget har hänt, vet nån vad som é felet??? ska jag prova med en boot.elf fil istället?

Såå ÄNTLIGEN, hade missuppfattat infon om homebrew filen, viste inte att man skulle packa upp den, tills jag kollade på inst.videon på youtube. & då insåg att jag inte hade en hel uppsjö med filer utan bara 1.
    Last edited by Black_Dragon; 2008-08-03, 17:07.
    Man vet ALDRIG vad som händer imorn!

Comment

Förlorar man sina spel data och sånt nät man nedgraderar från 3.3E till 3.2E?

Comment

Det vet jag inte, men kan inte tänka mej det, har inte stått nånstans om det & jag har läst otaliga forum om det här.

Comment

Woopee!
          Downgraded!
          Tack så mycket för din guide Loregarden!
          Nu ska jag bara få SMG att funka på nått annat språk än Japanska (fråga mig inte varför det inte redan funkar..). SMG skulle starta redan vid 1.9g..
          Wii 3.2J Downgraded
          Wiikey 1.9s

Xbox with some weird Taiwanese copy of the Alladin chip, me thinks..

Comment

sådärja!!!!
            Nu kom nästa problem!!!! Har lagt in homwbrew channel, men nu hittar inte HBC nånting på mitt SD kort, har gjort enligt konstens alla regler & följt alla guider jag har kunnat hitta, men det funkar inte ändå när jag klickar på HBC & sen på start, så står det att den läser SD-kortet, & sen kommer det bara upp en massa bubblor som flyter långsamt upp till ytan.
            Snälla nån, hjääälp.

Comment

Hmmm! Vad har du för version av HBC? Har du provat nåt att hitta nåt annat i HBC t.ex. programmen som finns att ladda hem på hemsidan. (hbc.hackmii.c**)

Comment

Versionen é den nyaste, samma som du använde & ja jag har försökt med fler program, men den vill helt enkelt inte hitta nått.

Comment

har du formaterat minneskortet till de Fat format som rekommenderas?
                  vissa homebrew är kinkiga i wiit behövs rätt förmat för att vissa homebrew ska hittas när de sitter i wiit kortet..

Original inlägg av Black_Dragon Visa Inlägg
                  Versionen é den nyaste, samma som du använde & ja jag har försökt med fler program, men den vill helt enkelt inte hitta nått.

Comment

jag har formaterat det i FAT, kunde bara välja mellan FAT & FAT32, & efter det jag läst så funkar det inte med 32 utan bäst va 16, men det kan inte jag välja i utforskarn. kanske ska hitta nått annat prg att formatera med.

Comment

definitivt hitta nåt annat program att formatera med så är du igång igen är jag säker på,
                      rätt FAT format så har det inte krånglat vad jag läst i andra forum
                      finns på download.com
                      här är nåt http://www.download.com/CompuApps-Sw...dlPid=10485574

jag har formaterat det i FAT, kunde bara välja mellan FAT & FAT32, & efter det jag läst så funkar det inte med 32 utan bäst va 16, men det kan inte jag välja i utforskarn. kanske ska hitta nått annat prg att formatera med.
                      Last edited by nimrath; 2008-08-06, 16:12.

Comment

tack för länken, kollade på download innan men hittade inte vad jag letade efter.

4 timmar senare.... Näää, det funkar f------n inte det heller.såg i det programet att kortet vart FAT 16 från början. nu tröttnar jag snart.
                        Last edited by Black_Dragon; 2008-08-06, 21:14.

Comment

får du inte ordning på det?
                          Jag kan maila över det upplägget för nergradering jag har använt i mitt SD kort
                          ge bara mailen så kan du köra igen och se om homebrewCh tar det upplägget
                          bara att packa upp och kopiera det uppackade som det kom fram efter uppackningen rakt till ditt kort..
                          tack för länken, kollade på download innan men hittade inte vad jag letade efter.

4 timmar senare.... Näää, det funkar f------n inte det heller.såg i det programet att kortet vart FAT 16 från början. nu tröttnar jag snart.

Comment

jatack, det hade vart sjysst, har tyvärr inga större förhoppningar på att det funkar ändå, har gett upp nu, brukar inte ha problem med datorer & får jag problem så brukar jag lösa dom till sist, men detta problemet va mej övermäktigt. Det enda jag kan tänka mej nu skulle funka é ett annat SD-kort. men men, skicka gärna över filerna, det skadar ju aldrig att försöka. mejlen är cnolhag@yahoo.se

Comment

Nope, ingen é lessnare än jag, men det funka inte ens med ditt lilla wii_kit nimrath. men tack för försöket till hjälp iaf. har en sissta grej som jag ska prova & det é med ett annat SD-kort.

Comment

Jag har lagt ner hoppet, väntar på något enklare att downgrada. Funka det med vilken region av Zelda som helst? Jag har Japansk Wii måste jag ha japansk Zelda då. Kan nån svara ja ellar ner?

JA=Då måste jag skaffa Zelda på japanska för att Downgrada.
                                NEJ=Det betyder att jag kan använda USA region och Downgrada min Japanska WII.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X