Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ang uppdater.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ang uppdater.

Tjenare. Köpte ett wii för över ett år sen som var chipat med wiikey.
    Har lyckats bränna ut ett antal spel som fungerar men nu på slutet är det väldigt många som ej fungerar.
    Förstår att det mest troligt beror på att maskinen måste uppdateras.
    Men hur gör jag för att uppdatera den? vad ska jag uppdatera?
    Och vart laddar jag ner dessa filer.

Mvh Daniel

Den brukar fråga om du vill uppdatera via ett nytt spel . Annars koppla upp den till internet och då finns updaten på settings om jag inte minns fel
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Jo har gjort vanligt update på settings men dom vill ej fungera endå.
      Då jag startat spelet så kommer det fram.
      Error#001, Unauthorized device has been detected.
      Talas ju om 3.2 och 3.4 uppdateringar och sånt. Samt 1.9g med fler.
      Är inte de några uppdateringar som hänger ihop med wiikey chippet.?
      / Daniel

Comment

Uppdatera ditt wiikey chip med senaste wiikey update (inte wiikey2 update) från www.wiikey.cn
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tackar för svaren. Dock var det fel sida som du länkade till , Men jag hittade den guide http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=32744 så det har löst sig nu kan jag spela mario galaxy .
          Mvh Daniel

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X