Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wii "sönder" hjälp!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wii "sönder" hjälp!

Hej Psxcare forum, så här ligger det till. Idag när jag startade min Wii så står det "The systemfiles is curropted, please read the manual(eller något)".

Jag chippade min Wii hos psxcare i maj förra året, och undrar nu vad jag ska göra.
    Är min Wii körd eller går det att fixa. Om det går att fixa hur mycket kommer det kosta och hur lång tid tar det?

MVH/ Nightloyd

Det du behöver göra är förmodligen att installera in firmware på nytt, prova att köra in ett spel och se vad som händer (Wii spel) frågar den om du vill uppdatera så kör på det (OBS: var noga med att det är ett PAL spel!!)
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Det du behöver göra är förmodligen att installera in firmware på nytt, prova att köra in ett spel och se vad som händer (Wii spel) frågar den om du vill uppdatera så kör på det (OBS: var noga med att det är ett PAL spel!!)
      Men jag kommer inte ens in i wii system menu.
      Jag vill inte köpa en ny

Comment

Lämna in den till psx så kan dom säkert hjälpa dej.
        Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
        ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av allewii Visa Inlägg
          Lämna in den till psx så kan dom säkert hjälpa dej.
          Skulle vilja höra det från dom först. För det är lite bökigt att ta sej till Stockholm.

Comment

Ta upp din telefon o ring det är lättaste stättet att få svar från oss om sådana här saker...
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Vi kan inte lova att vi kan fixa den men vi har en del saker vi kan prova...
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X