Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

USB Loader GX funkar inte som den ska.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• USB Loader GX funkar inte som den ska.

Jag uppdaterade USB Loader GX igår till rev 874, hade 815 förut. Idag så spelade vi NSMB och det funkade perfekt men sen skulle vi byta spel och då funkade inte GX som den ska. När man klickar på ett spel så lyser DVD inmatningen blå men det kommer inte upp någon ruta där man klickar på skivan för att få igång spelet. Vad är det som felar?

Jocke

Antar du har startat om maskinen samt att du har raderat configfilerna på sd kortet?

Bjerlk

Comment

Jag har nu kört in cIOS38 rev16 och kört in ny Loader GX rev 874 och det verkar funka nu men speciellt ett spel gör så allt fryser sig, Crash 2008 (Mind Over Mutant???).

Comment

Kör du med anti002 fix i konfig?

Bjerlk

Comment

Inte som default för alla spel, utan till dem som behövs.

Comment

Jag kör anti på allt. Om spelet inte behöver det så ignorerar den det och gör inget slöare så att säga. Bättre ha default på för alla än att strula med om det inte fungerar

Bjerlk

Comment

Funkar det för dig så funkar det för mig. Jag klickar i ANTI som default då.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X