Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wode

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wode

någon som vet namnet på någon UNPATCHED iso nsmb som fungerar på wode kör från hårdisk??

Original inlägg av palten2000 Visa Inlägg
    någon som vet namnet på någon UNPATCHED iso nsmb som fungerar på wode kör från hårdisk??
    Tydligen enligt Ramiz vår tekniker på wiisidan skall man nu med en uppdatering på Wode kunna dumpa orginalskivor till HDD.
    Och givetvis Kopior om du har ett kompatibelt styrkort.

Till SD-Kort samt HDD, FAT eller NTFS samt WBFS format.
    Du får tydligen välja att dumpa spelen som .ISO eller något WBFS kompatibelt format.

Han skall prova dumpa ett orginalspel om .ISO o sen bränna filen o se om den fungerar i en annan moddad Wii
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
      Tydligen enligt Ramiz vår tekniker på wiisidan skall man nu med en uppdatering på Wode kunna dumpa orginalskivor till HDD.
      Och givetvis Kopior om du har ett kompatibelt styrkort.

Till SD-Kort samt HDD, FAT eller NTFS samt WBFS format.
      Du får tydligen välja att dumpa spelen som .ISO eller något WBFS kompatibelt format.

Han skall prova dumpa ett orginalspel om .ISO o sen bränna filen o se om den fungerar i en annan moddad Wii
      ok hoppas det fungerar då borde det komma mycket färdiga filer till wode

Comment

Färdiga o färdiga, .ISO är nog det bästa formatet man kan få ned
        Behöver man andra format får man banne mig konvertera själv tycker jag
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

har provat 4 st olika iso av nsmb men kan inte få någon att fungera har 4.1e
          i mitt wii kör från hårdisk har lagt in bca filen men får det inte att fungera någon
          som vet en fungerande nsmb??

Comment

Jag har problem med mitt wode det funkar kanoners att köra iso filer....men det hittar inte mina orginal spel när jag stoppar i dom...någon som vet vet vad de kan bero på!?

Comment

Original inlägg av wikman8 Visa Inlägg
              Jag har problem med mitt wode det funkar kanoners att köra iso filer....men det hittar inte mina orginal spel när jag stoppar i dom...någon som vet vet vad de kan bero på!?
              du måste ratta på framsidan och välja att den ska ladda från skiva, eftersom den helt tar över CD funktionen normalt
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X