Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

svartvit skärm på ntsc spel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av ThaiEvil Visa Inlägg
    haha gick du bara in å började slita i sladdarna lr sa du till först att du ville kolla så allt funkade med dina grejer? man kanske skulle ha med dig när man köper tv
    fast lite svårare om man har tänkt köpa på nätet
    Jag gick in, pratade med en säljare o fick ett OK o en bunt fjärrkontroller, började gräva o kalibrera
    Efter jag var klar köpte jag ingen tv där men fick ett bra hum om vad jag ville ha ( Hitatchi Bakprojektion på den tiden ) men det slutade med att jag köpte en Loewe Credo 32" Wide från Hembiocenter för 25.000 kr plus.

Ett bra sätt o kika vad en TV klarar är att gå där de har massor o titta ut en modell man är nöjd med, sen kan man alltid prismatcha och om inte köpa via nätet.
    Personligen gillar jag butiker med fysiska personer man kan prata med o få saker inskrivna på kvitto som man kräve reller ställer krav på
    lättare att reklamera då.
    O ja ibland är det bra o ha en sån som mig som sällskap

Personligen nu så vill jag ha med min chef ( Hansi ) när det gäller en reklamation efter ett bilköp hos en firma då bilen strulat från dag 1 o jag är less på den o vill häva köpet då de inte kunnat reparera samma fel efter två-tre ggr o det snart gått tre år o den fortf har problem
    Jag vet vad jag har för rättigheter, säljaren försöker ducka o tillika VD som han är men Konsumentverket säger Häv köp, så de får en chans till på sig innan ARN biter dem i röven
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X