Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Softmod - Uppdatera genom disc-channel?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jo, att det funkade på IOS15 var ju att den hade Trucha buggen och därför funakde det.

Du ska avaktivera Starfall och StartPatch hacken..... inte installera.
    men du har nog inte dom iaf.
    3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4

Comment

Ah läste för snabbt, tyckte det stod aktivera alla hacken.
      Nej jag har inte installerat de

Tack så grymt mycket för hjälpen! Vart gör jag en donering?

Comment

Original inlägg av ilsken Visa Inlägg
        Ah läste för snabbt, tyckte det stod aktivera alla hacken.
        Nej jag har inte installerat de

Tack så grymt mycket för hjälpen! Vart gör jag en donering?
        Lätt hänt
        Regel nr 2: Ha gott om tid och ta det lugnt hela tiden

Kul o vara till hjälp!
        3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4

Comment

Haha, jo jag har försökt följa både regel 1 och regel 2.
          Annars hade jag inte frågat innan jag testade men det är svårt att låta bli att pilla

Comment

Förresten,

Som sagt så använde jag IOS15 ist för IOS36 när jag uppdaterade min IOS15 till v265 (för Punch-Out). Bör jag göra om det, eller spelar det ingen roll?

Använde även IOS36-64-v3607.wad som base för cIOS. Bör jag installera om med IOS38-64-v3867.wad, eller det spelar ingen roll?

Ja jag vet, regel 1 -allt fungerar nu , men tänkte att det kanske är något som kan ställa till det vid installation av något annat i framtiden.

Comment

Original inlägg av ilsken Visa Inlägg
              Förresten,

Som sagt så använde jag IOS15 ist för IOS36 när jag uppdaterade min IOS15 till v265 (för Punch-Out). Bör jag göra om det, eller spelar det ingen roll?

Använde även IOS36-64-v3607.wad som base för cIOS. Bör jag installera om med IOS38-64-v3867.wad, eller det spelar ingen roll?

Ja jag vet, regel 1 -allt fungerar nu , men tänkte att det kanske är något som kan ställa till det vid installation av något annat i framtiden.
              Du behöver inte göra om IOS15 installationen.
              om allt funkar med IOS36 som base så kan du låta det vara annars är ios38 alt ios57 att föredra.

Det borde inte ställa till något.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X