Den ska ha tillgång till internet nu, men via trådat nät. Det verkar som om hämtningen av covers bara funkar för trådlöst (funkade fint för min flickvän som kör trådlöst).
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Covers i USB Loader GX
Collapse
X
-
Om det är trådat eller trådlöst spelar ingen roll. Funkar dongeln du har till Wii't? kommer du ut på Internet med Wii´t?3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4
- Citat
- Flag
Comment
-
Fixat, hade bara glömt ställa om nätet efter att ha kört den på trådlöst hos flickvännen för att kunna softmodda den.
Nu återstår bara en fråga: hur får jag covers att lagras på hårddisken istället för minneskortet? Man har liksom lite mer plats där...
- Citat
- Flag
Comment
-
i USBLoaderGX väljer ändrar du pathways till hårddisken istället... men å andra sidan behövs det inte så himmla mycket plats för coversOriginal inlägg av Troberg Visa InläggFixat, hade bara glömt ställa om nätet efter att ha kört den på trådlöst hos flickvännen för att kunna softmodda den.
Nu återstår bara en fråga: hur får jag covers att lagras på hårddisken istället för minneskortet? Man har liksom lite mer plats där...
dom är inte 40mb styck utan bara ngra fåtal mb... om äns det...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment

Comment