Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

bästa softmodguide

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• bästa softmodguide

vilken är den bästa softmod guiden (helst på svenska)tycker att alla
    jag hittar är så gamla.
    vilbe

Här har du en mycket bra guide för Wii 3.1-4.2, på svenka och mycket uppdaterad
    3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4

Comment

tack blir att försöka någon ledig stund jag är usel på att söka lättare att fråga här.
      vilbe

Comment

Ursäkta att jag snyltar i din tråd vilbe.
        Jag har nyss moddat mitt wii enligt ovan nämnd guide, bra guide lätt att följa för en nybörjare som jag.
        Men hur ska jag göra för att spela bl*** ops? jag har wiikey1 och softmodd.

Tacksam för svar

Comment

Original inlägg av pilimojen Visa Inlägg
          Ursäkta att jag snyltar i din tråd vilbe.
          Jag har nyss moddat mitt wii enligt ovan nämnd guide, bra guide lätt att följa för en nybörjare som jag.
          Men hur ska jag göra för att spela bl*** ops? jag har wiikey1 och softmodd.

Tacksam för svar
          I den USB loader du använder så måste du välja en cIOS som har IOS57 som base.... alltså cIOS224 eller cIOS248, men det behöver du bara göra för just det spelet.
          3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4

Comment

Ok hur gör jag det? jag använder Hermes uLoader.
            //RT

Comment

Jag hittade på vart man väljer cIOS och valde cIOS224 men spelet går inte igång!

Comment

testa CFG USB Loader, mycket bättre och snyggare, och välj cIOS248 för spelet

Comment

Då gick det bättre, tackar så mycket

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X