Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wii Homebrew hjälp

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wii Homebrew hjälp

Funkar smash stack till Europeiska Wii:n eller måste man skaffa Indiana Jones?
    Jag vill gärna skaffa Wii Homebrew till mitt Wii men jag e inte lika sugen på att skaffa LEGO Indiana Jones The Original Adventures game...

Finns det något annat sätt eller måste jag överväga att köpa LEGO Indiana Jones?

Smash Stack fungerar INTE till PAL (Europa)
    Du MÅSTE ha LEGO Indiana Jones ELLER YU-GI-OH 5D Wheelie Breaker
    Det finns INGA andra sätt i dags läget
    3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4

Comment

*********... Synd : / men tack för snabb respons (Då återstår bara frågan om man ska skaffa YU-GI-OH 5D eller Indiana Jones...)

Comment

Eller så lånar du spelet av en vän? eller låter någon som kan fixa allting softmodda konsollen åt dig?
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X