Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

softmoddat wii 4.2 uppdaterad till 4.3

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• softmoddat wii 4.2 uppdaterad till 4.3

Hej har haft ett wii 4.2 som var softmoddat.
    Nu har det blivit uppdaterat till 4.3 via donkey kong.
    Har provat att softmodda om det men funkar inte.
    Alla originalskivor funkar men inte backupperna på hdd.
    Provat att köra lego indy. Men den hittar inte mitt minneskort. och hänger sig.

Och du kör med ett SD kort på max 2gb?

Har du någon channel på system menyn som du själv har installerat? typ cfg usb loader
    Last edited by riger; 2011-01-29, 15:55.
    3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4

Comment

jepps 2 gig och jag har wii flow i menyn.

Comment

ok. Du kan ju testa den här guiden: http://**************/guide-klantat-m...dd-vt7354.html som jag skrivit
        3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4

Comment

Tack för snabbt svar, synd bara att jag inte fick tid med det förän nu.
          Tack Riger följde din guide, funkade kanon men jag var tvungen att gå via hbc. för starta filerna.
          Nu funkar mitt wii igen.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X