Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Amerikanskt Wii, jag gjorde något superdumt, är det kört nu?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Amerikanskt Wii, jag gjorde något superdumt, är det kört nu?

Jag fick idag ett amerikanskt wii och använde en liten "converter" och satte in den i väggen. Det sa poff och luktade bränt i själva konsollen. Jag tänkte alltså inte på att köpa en helt ny sladd som det verkar som att dom flesta gjort utan använde bara en sån där resekonverterare.
    Finns det något hopp?

Det ska bara vara strömklossen som tagit stryk, det ska inte ha gått vidare, men risken finns alltid att det gör det ändå... Bor du i stockholm kan du svänga förbi butiken med konsollen så kollar vi om den gick sönder eller funkar som den ska fortfarande...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

jag bor tyvärr väldigt långt från Sthlm. När du säger strömklossen menar du då i själva konsollen eller "klossen" som är på strömkabeln. Det luktade som sagt bränt inne i själva konsollen

/idioten

Comment

Original inlägg av idioten Visa Inlägg
        jag bor tyvärr väldigt långt från Sthlm. När du säger strömklossen menar du då i själva konsollen eller "klossen" som är på strömkabeln. Det luktade som sagt bränt inne i själva konsollen

/idioten
        klossen på utsidan, har du en vän/släkting som har ett wii? du kan låna deras ström adapter för att se om den funkar eller ej
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tack för att du gav mig hopp, jag tog med den till en kompis och provade med deras sladd och den startade!! Vilken lycka....

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X