Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gametech GC/Wii Gamepad Dual Shock (Nintendo Wii) hur kopplar man

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gametech GC/Wii Gamepad Dual Shock (Nintendo Wii) hur kopplar man

hej jag köpte men hur kopplar man det funkar inte Gametech GC/Wii Gamepad Dual Shock (Nintendo Wii)

Original inlägg av Güner Mert Visa Inlägg
    hej jag köpte men hur kopplar man det funkar inte Gametech GC/Wii Gamepad Dual Shock (Nintendo Wii)

Den kopplas till Gamecube portarna som sitter under luckor på "ovansidan" av wiiet om du har den stående, OBS: nyare modeller av wii saknar dessa portarna...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

jag har kopplat till Gamecube portarna men det funkar inte vad behöver man att aktivera

Comment

Original inlägg av Güner Mert Visa Inlägg
        jag har kopplat till Gamecube portarna men det funkar inte vad behöver man att aktivera
        Då är kanske kontrollen trasig? är det gamecube spel du försöker använda den i eller är det någon annanstans?
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

hej jag tror det är tråsigt jag ska sicka tillbaka till cdon.se jag köpte der

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X