Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

WII och Panasonic VT50

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• WII och Panasonic VT50

Hur får jag igång mitt Wii till den tv:n finns ju inga kontakter som passar?

Något jag missat?

Mvh Peter

Original inlägg av SWEwillow Visa Inlägg
    Hur får jag igång mitt Wii till den tv:n finns ju inga kontakter som passar?

Något jag missat?

Mvh Peter
    Vad jag kan se på nätet har din TV bara HDMI portar? isåfall finns det inget som är licenserat av nintendo (officiellt) som du kan använda för att koppla in den, däremot finns det lösningar:

Lösning 1. HDMIKey
    Lösning 2. WiiToHDMI
    Lösning 3. Komponent + omkoppling till HDMI

** edit: **

http://shop.panasonic.com/shop/model/TC-P55VT50?t=specs <--- efter lite närmare forskning hittade jag att den faktiskt även har Komposit/komponent under till, men det kanske inte just din modell har? det finns fler modeller av "VT50" så du får gärna skriva hela modell beteckningen för att få mer hjälp
    Last edited by Swizzy; 2012-08-09, 23:53.
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

65"vt50y

Comment

Original inlägg av SWEwillow Visa Inlägg
        65"vt50y
        du har mao den här?: Panasonic Viera TX-P65VT50Y

Isåfall finns det både scart och komponent, scart följer med redan från början, du har då komposit kabel med en adapter till scart... där får du koppla in den, eller skaffa en komponent kabel
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Jepp den tv:n jag har

Ordnade sig fick tjuvkoppla lite.

Fick ta adaptern och koppla en scart till den och sedan bild kabeln in i scarten och ljudet direkt till förstärkaren så löste sig bra,passade även på och göra update på usbloader med till 3.0 och forwader 5.1.

Tack för att du svarade så snabbt.

Mvh Peter

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X