Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Softmoddad Wii hjälp!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Softmoddad Wii hjälp!

Hejsan,

Köpte nyligen softmoddad wii 4.3E och HDMIkey och skulle behöva få opera browser till wii men den vill bara göra system update och det vill eller ska man INTE göra, vad jag har förstått.

Tänkte registrera och manager HDMIkey med Opera browser..

Så nu är min fråga hur eller kan man få opera browser till softmoddad wii?

Om man kan det så kan nån berätta hur på enkelt sätt

Är lite nybörjare på det här..

Tacksam för svar.
    Last edited by Bazer; 2012-11-24, 20:20.

Du kan använda ModMii och ladda ner "Internet Channel" och sedan använder du WiiMod och installerar
    3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4

Comment

Ok.. vad är ModMii,WiiMod? vart hittar jag den?

Comment

Original inlägg av Bazer Visa Inlägg
        Ok.. vad är ModMii,WiiMod? vart hittar jag den?
        http://bit.ly/RlHGAi

http://bit.ly/RlHDV7
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Jag hade redan googlat om det men förstår inte, tänkte fråga här om nån kan berätta på enkelt sätt på svenska..men allt det här värkar vara för komplicerat för mig så jag låter det vara som det är. tack för alla svar jag fick

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X