Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wii Key U (ODE till Wii U)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av jögge75 Visa Inlägg
    Hallå hur installerar man Wii u key chippet måste man öppna Wii u o sätta in den eller kopplar man på något externt via USB fattar inte ?

Och isåfall om det är svårt och man är för noob för att sätta in Wii u key chippet själv vad tar ni för o sätta in det åt mig då.

Samt har ni fått någon leverans av chippet ännu om det funkar bra och så eller om ni har någon utvärdering här någonstans på forumet ?
    Du får ta och lugna ner dig... chippet finns inte på marknaden ännu, men det mest troliga är att man måste öppna WiiU'n och montera chippet mellan skiv läsaren och moderkortet, som man gör på Xbox 360 och PS3
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Du får ta och lugna ner dig... chippet finns inte på marknaden ännu, men det mest troliga är att man måste öppna WiiU'n och montera chippet mellan skiv läsaren och moderkortet, som man gör på Xbox 360 och PS3

haha sorry blev bara lite orolig trodde det var på g närsomhelst och att alla exemplar är slut antar man får köpa 2 spel till innan då =(

Comment

Var Wii key U bara en lögn från tillverkarna eller tycker det verkar gå lite väl segt ?

Comment

Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
          Var Wii key U bara en lögn från tillverkarna eller tycker det verkar gå lite väl segt ?
          Ja du, det kan man allt undra, ett jädra tag sedan dom gav ifrån sig så mycket som ett pip..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X