Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Byta drive på softmoddad enhet

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Byta drive på softmoddad enhet

Jag skall byta min drive på min enhet till en äldre som kan läsa mina gamla Gamecubebackuper. Jag ser på tutorials att man avlägsnar batteriet till moderkortet. Kommer jag behöva att göra om min softmodd efter att ha avlägsnat detta batteri?

Original inlägg av Krissttoffer Visa Inlägg
    Jag skall byta min drive på min enhet till en äldre som kan läsa mina gamla Gamecubebackuper. Jag ser på tutorials att man avlägsnar batteriet till moderkortet. Kommer jag behöva att göra om min softmodd efter att ha avlägsnat detta batteri?
    Se till att Connect24 är avstängt, du behöver inte installera om HBC etc. efter att du öppnat maskinen, men tar det för lång tid utan batteriet i och du har Connect24 igång kan det bli problem...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tack för det snabba svaret..... då tar jag upp skruvmejseln igen :-)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X