Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

WII Meny ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• WII Meny ?

Hej!

Jag har fått ett softmoddat wii. Men problemet är att det att jag inte får upp nån wii meny som jag har fått för mig att det ska finnas ?

Det som kommer upp när man startar är alla spel som finns på den externa hårddisken. Och det finns inga inställningsmöjligheter för wifi osv.

Det jag kan få fram om softmodden (skulle jag tro iaf) Är följande:

Configurable USB Loader
    Loader version: 60-222
    IOS222 (r4) FRAG
    Base: IOS38 mload V4

Så frågan är hur ska jag gå tillväga för att få fram orginal menyerna ? Ja om det en är möjligt .

Mvh
    Last edited by vippe25; 2013-10-06, 15:57.

Vad händer om du startar utan SD kortet?
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Hm det sitter inget SD kort i. Kan det vara problemet så att jag måste ha nåt som ligger på ett sdkort ? Helt novice på wii har aldrig hållt på med dom tidigare

Comment

Och drar jag ur hdd så står det. Error: Couldn´t open file! press any button to rebot wii

Comment

Original inlägg av vippe25 Visa Inlägg
          Och drar jag ur hdd så står det. Error: Couldn´t open file! press any button to rebot wii
          Intressant, då laddar den alltså mjukvaran från hårddisken och vägrar starta om den inte hittar ngt där... ingen aning om vad du har för mod isåfall, inget jag varit med om tidigare :/
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Ok. Nä då åker det ner i lådan igen till jag orkar undersöka saken igen. Men tack ändå

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X