Original inlägg av riger
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Problem med Wii och WiiKey
Collapse
X
-
Hmm hittade dem, fanns inte med i den andra paket länken som var angiven utan bara den första? Jag har ju kört allt från app.box.com, kan man lita på att det är uppdaterat enligt det som finns på mediafire.com? förutom då wad forwarders som saknades?Original inlägg av SnowJim Visa InläggJag skulle även vilja installera wad forwarders men de finns inte med i det packet jag fick ner från sidan?
- Citat
- Flag
Comment
-
aha, missade att lägga upp den på box.com men nu är den på plats iaf.
Japp, resten var uppdaterat och inget annat fattades.3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4
- Citat
- Flag
Comment
-
Utmärkt, STORT TACK! Det verkar rulla på bra nu. Det ända jag funderar på nu är egentligen det som jag skrev i post #16, är det normalt att alla filer inte visades i WAD managern? och att alla inte skulle installeras?
Förövrigt så var mitt SD kort bara 256 MB men det gick att sätta i ett 8 GB kort tillfälligt för att spara ner NAND:en. Dock så räckte inte 256 MB till för covers(som tydligen laddas ner till SD minnet) så jag fick lägga över allt på 8GB SD kortet och kör nu från den utan problem.
- Citat
- Flag
Comment
-
Kollade själv nu på ditt "problem" med att den inte visar alla men det ska vara så.... eller det blir så på stor TV eftersom den som skrivit programmet har satt en fast höjd med hus många rader den ska visa..... så testa att scrolla ner så ser du att alla filerna är där.Original inlägg av SnowJim Visa InläggUtmärkt, STORT TACK! Det verkar rulla på bra nu. Det ända jag funderar på nu är egentligen det som jag skrev i post #16, är det normalt att alla filer inte visades i WAD managern? och att alla inte skulle installeras?
Förövrigt så var mitt SD kort bara 256 MB men det gick att sätta i ett 8 GB kort tillfälligt för att spara ner NAND:en. Dock så räckte inte 256 MB till för covers(som tydligen laddas ner till SD minnet) så jag fick lägga över allt på 8GB SD kortet och kör nu från den utan problem.
Du kan ändra vart Covers ska läggas... öppna filen config.txt som ligger under \usb-loader och ändra alla
sd:/covers till usb:/covers
Skapa även mapparna på USB-disken3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4
- Citat
- Flag
Comment
-
Game Cube ISO spel ska gå att köra.
Kolla denna guiden:
http://www.wiihacks.com/recommended-...r-usb-hdd.html
Preperation = fixat
Installing Games from .isos = detta behöver du kanske göra
Installing Games on your Wii = Även detta3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4
- Citat
- Flag
Comment
-
Använde WiiMod och wad manager för att installera wad filen, fungerade utmärkt. Spelet hämnade på hemma skärmen? Antar att detta är meningen? Hade dock varit bättre om man hade kunnat få in den där de andra spelen finns men jag antar att det inte är möjligt?
- Citat
- Flag
Comment

Comment