Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tre stjärniga mejseln - kolla denna tråd om du behöver låna en för att skruva i WII:n

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av akarolle Visa Inlägg
    kodad? du kan bort denna post när du svarat på den
    typ dinmail[at]domän.com. Använd inte @ för då trillar de in spam

Comment

1. Akarolle -jutheman[at]spray[dot]se
      2.
      3.
      4.
      5.
      6.
      7.
      8.

Comment

Nice

Det här ser ni ut att lösa nice ..

Det kommer trilla hem ett litet paket till mig nästa vecka med chip och mejsel ?

Var på biltema och köpte Presitionsmejslar idag så ska vi vell se om det går att få upp det lilla livet och chipa det =) ..

Nice =)

Comment

Jag har inte fått (hittat) något email med akarolles adress, maila psxcare@netcare.se och skriv din adress...
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

2. jarlen - jarlen[at]home[dot]se
            3.
            4.
            5.
            6.
            7.
            8.

Bara mejla mig när du är klar, jag behöver den max 1 dag!

Comment

Vad kallas spåret på mejseln förresten?

Comment

Original inlägg av ****** Visa Inlägg
                Vad kallas spåret på mejseln förresten?
                Triwing eller trevingad (på t.ex. Clas Ohlson).

Comment

Hanzi , Kryssa Rolle från listen . jag ska tar med min mejsel till honom i helgen . han är ändå iväg tills tors kväll .. så att jag tror inte att det gör honom så mycket ..

Comment

Det svåra är inte att hitta Bitsen . det svåra är att få den mejseln så pass liten som den är som man ska öppna wii med ..
                    Det är där prob. sitter.

Comment

OK, kan jarlen maila sin adress till mig då så skickar jag mejseln till honom (?) först.
                      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

fattar inte riktigt men jag vill låna en mejsel så jag kan chippa mitt wii

antar att man skriver in sig i listan sen skickar ett mail till den som harden nu med address?

ajja det skadar inte att försöka så jag gör som jag tror man ska göra,nifår rätta mig om jag har fel

2. jarlen - jarlen[at]home[dot]se
                        3. NiszN - nissn[at]gamers[dot]nu
                        4.
                        5.
                        6.
                        7.
                        8.

Comment

Original inlägg av NiszN Visa Inlägg
                          fattar inte riktigt men jag vill låna en mejsel så jag kan chippa mitt wii

antar att man skriver in sig i listan sen skickar ett mail till den som harden nu med address?

ajja det skadar inte att försöka så jag gör som jag tror man ska göra,nifår rätta mig om jag har fel
                          Precis så funkar det. Jag var lite seg på att hänga med på att Akarolle inte skulle ha mejlsen. Jag har nu skickat ett mejl till Hansi och så fort jag är klar (jag har redan tagit bort alla skruvar jag kan + att chippet ligger tillsammans med lödkolv brevid) så skickar jag den vidare!

Comment

Original inlägg av jarlen Visa Inlägg
                            Precis så funkar det. Jag var lite seg på att hänga med på att Akarolle inte skulle ha mejlsen. Jag har nu skickat ett mejl till Hansi och så fort jag är klar (jag har redan tagit bort alla skruvar jag kan + att chippet ligger tillsammans med lödkolv brevid) så skickar jag den vidare!
                            aa va bra, tack så mycket. Samma här har chippet och lödkolv här hemma

Comment

Varför inte göra den själv istället ???

http://www.engadget.com/2006/11/18/m...urity-screws/2

Comment

Original inlägg av Gemet Visa Inlägg
                                Varför inte göra den själv istället ???

http://www.engadget.com/2006/11/18/m...urity-screws/2
                                Ingen av dom funkar bra med Wii.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X