Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Jag köpte och har nu testat Verbatim 16x DVD-R - de färglada varianterna. Fungerade perfekt, använde 2x-hastighet. Verifierade att discen var bra i Nero>Scandisc först.
Jag har en Matshita UJ-841S som sitter i en Fujitsu Siemens ny bärbar.
jag använder tdk dvd+r 1-16xspeed och maxell dvd+r men jag får inga spel att fungera..
min pappa lödde chippet åt mig så det kan vara så att det är chippet som inte sitter som det ska.
någon som tror att de vet hur jag kan få de brända spelen att fungera?
jag använder tdk dvd+r 1-16xspeed och maxell dvd+r men jag får inga spel att fungera..
min pappa lödde chippet åt mig så det kan vara så att det är chippet som inte sitter som det ska.
någon som tror att de vet hur jag kan få de brända spelen att fungera?
Ändrat booktype till dvd-rom (om du bränner i Nero), och med låg hastighet?
Hej, är lite nybörjaramatör på detta, vore väldigt tacksam om någon kunde ge mig svar, hittar ju inte filen som slutar på ".wii" när jag skall bränna detta spel.
Det gäller detta spelet: (Rayman_Raving_Rabbids_WII_Pal-PI)
-Dessa filer finns med i mappen:
pi-rayrr.001
upp till:
pi-rayrr.090
+ dessa filer:
0 Mb pi-rayrr.sfv
0 Mb pi.nfo
-Hittar ju ingen fil som slutar på ".wii"
Den filen som man skall unscrambla.
I andra spel hittar jag filen men inte i detta samt Wario ware =(
Hjälp mig.
I andra spel hittar jag ju rar-filen som jag packar upp för att få "wii filen"
Men i detta spel hittar jag ju ingen fil som slutar med rar.
När jag högerklickar på filerna får jag ju bara alternativet att
"compresse to pi-rayrr.rar"
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment