Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur bränner man ISO filer tråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

verbatim - dvr går inte heller för mig:P köpte 50 st surt. ajja jag har massor av TDK som funkar iaf

Comment

Ägnade ett par timmar att leta TDK DVD-R-skivor igår och hittade bara ett hundrapack hos Tysken (Mediamarkt) och var lite för snål för det.

Hittade varken på Elgiganten, Onoff eller Siba. Har ni andra varit ute och tokhandlat?

Fungerar det med RW-skivor?

Comment

Jag köpte och har nu testat Verbatim 16x DVD-R - de färglada varianterna. Fungerade perfekt, använde 2x-hastighet. Verifierade att discen var bra i Nero>Scandisc först.

Jag har en Matshita UJ-841S som sitter i en Fujitsu Siemens ny bärbar.

Comment

Maxell DVD+R 12min VIDEO / 4.7GB DATA 1-16X SPEED, white inkjet fullface printable funkar klockrent!

Bränner i 6x
          Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
          Wii - Wiinja Deluxe
          NintendoDS - R4
          Xbox - SmartXX - SOLD!
          http://profile.mygamercard.net/crsan
          http://www.minhembio.com/crsan

Comment

jag använder tdk dvd+r 1-16xspeed och maxell dvd+r men jag får inga spel att fungera..
            min pappa lödde chippet åt mig så det kan vara så att det är chippet som inte sitter som det ska.
            någon som tror att de vet hur jag kan få de brända spelen att fungera?

Comment

Original inlägg av 0scar Visa Inlägg
              jag använder tdk dvd+r 1-16xspeed och maxell dvd+r men jag får inga spel att fungera..
              min pappa lödde chippet åt mig så det kan vara så att det är chippet som inte sitter som det ska.
              någon som tror att de vet hur jag kan få de brända spelen att fungera?
              Ändrat booktype till dvd-rom (om du bränner i Nero), och med låg hastighet?
              Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
              Wii - Wiinja Deluxe
              NintendoDS - R4
              Xbox - SmartXX - SOLD!
              http://profile.mygamercard.net/crsan
              http://www.minhembio.com/crsan

Comment

japp

Comment

Hej, är lite nybörjaramatör på detta, vore väldigt tacksam om någon kunde ge mig svar, hittar ju inte filen som slutar på ".wii" när jag skall bränna detta spel.

Det gäller detta spelet: (Rayman_Raving_Rabbids_WII_Pal-PI)

-Dessa filer finns med i mappen:

pi-rayrr.001

upp till:

pi-rayrr.090

+ dessa filer:

0 Mb pi-rayrr.sfv
                  0 Mb pi.nfo

-Hittar ju ingen fil som slutar på ".wii"
                  Den filen som man skall unscrambla.

I andra spel hittar jag filen men inte i detta samt Wario ware =(
                  Hjälp mig.

Comment

unrar kanske

Filerna är packade och mäste först packas upp.

Winrar fungerar fin fint....

Comment

I andra spel hittar jag ju rar-filen som jag packar upp för att få "wii filen"
                      Men i detta spel hittar jag ju ingen fil som slutar med rar.
                      När jag högerklickar på filerna får jag ju bara alternativet att
                      "compresse to pi-rayrr.rar"

Hur gör jag micro?

Comment

Låtsas att .001 filen är en .rar fil
                        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tackar, tackar!!!!!!!!!!!
                          Nu fick jag till det.

Comment

Jag kör med infinity skivor för 2.4 kr st som jag har köpt på *****************. Alla har fungerat utan problem. Klart värt ett försök för er snålisar

Comment

.

Någon som har testat bränna spelen med 16x DVD-R Traxdata? Något program som har funkat speciellt bra att bränna i? Tack på förhand!

Comment

Vad använder ni för program att bränna med? Många verka använda nero, men 7-serien (som är s.k.i.t) eller 6-serien?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X