Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wii spel köpte i kina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av 13257 Visa Inlägg
    Hej,
    Har någon köpte Wii spel i kina(kanske japansk)?? Hur får jag dem att fungerar i sverige??
    Tack!
    köp en kinesisk wii-konsoll och kör bara de kinesiska spelen i den så bör det funka...orka fippla...
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

Comment

Original inlägg av bmansweden Visa Inlägg
      köp en kinesisk wii-konsoll och kör bara de kinesiska spelen i den så bör det funka...orka fippla...
      Om man inte orkar fippla så vad är det för mening med att köpa ett wii från en annan region?
      Wii 3.3J
      Wiikey 1.9s
      Homebrew Channel 0.8beta
      TP hack 0.1 Alfa

Comment

Original inlägg av Rufy93 Visa Inlägg
        Om man inte orkar fippla så vad är det för mening med att köpa ett wii från en annan region?
        är ju det jag menar, dessutom kommer wii-spelen worldwide nu för tiden (de som är nåt att ha)
        så varför riskera att bricka sin wii?
        Nintendo:
        "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
        -----------------
        雙瞳 B-man i 1 och 0

Comment

jag har nog brickan mitt flera gånger om....
          lite frustrerad blir man ju när man fått reda på att man har gjort fel men efter ca 1 månad så brukar den återgå till det den var senast....
          Finns ju hur mycket som helst att använda för att förhöja spelupplevelsen (fusk tex)
          Wii 3.3J
          Wiikey 1.9s
          Homebrew Channel 0.8beta
          TP hack 0.1 Alfa

Comment

Original inlägg av Joukko Visa Inlägg
            Vågar man köra med spel som är köpta i Thailand? Det står PAL på dem men om det är det vet man ju inte med 100% säkerhet.

Jocke
            ja men se upp för många såna där silverbacks/piratkopior kan vara felmärkta ang region osv....de som bränner dem är inte alltid så noga så....
            Nintendo:
            -----------------
            雙瞳 B-man i 1 och 0

Comment

Original inlägg av Rufy93 Visa Inlägg
              jag har nog brickan mitt flera gånger om....
              lite frustrerad blir man ju när man fått reda på att man har gjort fel men efter ca 1 månad så brukar den återgå till det den var senast....
              Finns ju hur mycket som helst att använda för att förhöja spelupplevelsen (fusk tex)
              du har nog INTE brickat ditt wii flera gånger om, då skulle du ha ett dyrt bokstöd just nu... ; o
              kanske har du semibrickat det och det går oftast att fixa.....
              Nintendo:
              -----------------
              雙瞳 B-man i 1 och 0

Comment

Original inlägg av bmansweden Visa Inlägg
                du har nog INTE brickat ditt wii flera gånger om, då skulle du ha ett dyrt bokstöd just nu... ; o
                kanske har du semibrickat det och det går oftast att fixa.....
                Men jag hade faktiskt ett nästan total brick för ett par månader sedan då det enda jag kunde göra var att komma in i system menu, skulle jag göra ngt annat så lagga den ihop sig
                Wii 3.3J
                Wiikey 1.9s
                Homebrew Channel 0.8beta
                TP hack 0.1 Alfa

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X